Tapahtumat

Yhdistyksen kuukausikokoukset ovat jokaisen kuukauden ensimmäisenä arkitorstaina klo 14 alkaen ellei toisin ilmoiteta. Seuraa ilmoittelua kotisivuiltamme tai Karjalan Heilin järjestöpalstalta. Kokouspaikkana on Ortodoksinen Kulttuurikeskus, Kauppakatu 44

Vesijuoksua joka toinen keskiviikko klo 11 alkaen. Puustisen Hannu on lupautunut ohjaamaan. Seuraavan kerran 21.2.2018. Rantakylän uimahalli. Itse kukin huolehtii omat uimahallimaksut.

Abloyn kausikortit ovat käytettävissä Kontiolahden Ampumahiihtostadionilla arkipäivisin  (ma - pe) klo 8 - 16 välisenä aikana mikäli ne ovat vapaana - etusija kausikortteihin on vakipalveluksessa olevilla. Jätä jäsenkortti pantiksi lähtiessä ladulle. Vastaavalla tavalla myös Mustavaaran laskettulurinteen kausikortit on käytettävissä.

Talviliikuntapäivä lomakeskus Huhmarissa 14.2.2018. Hintaan sisältyy matkat, tulokahvit, retkimakkarat, vesimaaillma sekä "buffee- ruokailu", hinta 20 €. Ilmoittaudu Juhalle (050 379 2045) tai viimeistään helmikuun kokouksessa. Linja-auton aikataulu: Eväskontti klo 8:30, Karsikko 8.35, Rantakylä 8:45, Keskusta 9.00, Yliopistonkatu 9.10, Noljakka 9.15, Marjala 9.20, Puntarikoski 9.30. Tapahtumassa voit joko hiihtää, lenkkeillä tai käydä pilkillä!

Bussiaikataulu Varkauteen: Niinivaaara Eväskontti klo 10.55, Niinivaarantie ostoskeskuksen ja kirkon pysäkit ~ klo 11.00, Rantakylän huoltoasema lo 11.15, Keskustan matkailupys. klo 11.30, Noljakka Pertintori klo 11.40 ja Marjala Törmän pysäkki klo 11.45

Kuntosalitoiminta on senioripihan Matti-talolla maanantaisin klo 15:30 - 17:00 osoitteessa Rauhankatu 1A ja torstaisin klo 17.00 - 18.30. Mukavaa liikuntaa yhdessä, tule reippaasti mukaan. Kuntosaliryhmän nimi on salpaajat.

PDF-tiedostoIte sopimus.pdf (193 kB)
ITE / Pihlajalinna - sopimus
PDF-tiedostoPKTerveys_Abloy.pdf (1.3 MB)
PDF-tiedostoMiksi Abloy eläkekerhoon.pdf (424 kB)